Petra Emmerová

Ahoj, jsem herní vývojářka.

Věnuji se game designu, skriptování a grafice.

V případě zájmu o spolupráci mě neváhejte kontaktovat!

Portfolio vytvořených her

Můžete filtrovat na základě mého přínosu do projektu.

  • Vše
  • Design
  • Programování
  • Grafika

O mně

Ahoj, jmenuji se Petra Emmerová a mou vášní jsou počítačové hry. Ráda je hraju, mluvím o nich, ale především je tvořím.

Momentálně studuji magisterský obor herního designu na FAMU, kde se učím dělat poutavé herní zážitky - na výsledek se můžete podívat třeba u mojí klauzurní hry, vytvořené během prvního ročníku. Předtím jsem získala bakalářský titul na Matematicko-fyzikální fakultě v oboru Programování a softwarové systémy. Studium na matfyzu mi dalo programovací znalosti, díky čemuž pro mě není problém vytvářet prototypy a skriptovat herní interakce. Mimo to se od malička věnuji kreslení, tvořím ilustrace a mám zkušenosti s 2D herní grafikou, od tvorby assetů po uživatelské UI.

Kontakt

V případě zájmu o spolupráci mě můžete kontaktovat na emailu.

Životopis

Vzdělání

Herní design, magisterské studium

2021 - 2023 (probíhající)

Filmová a televizní fakulta Akademie múzických umění v Praze

Programování a softwarové systémy, bakalářské studium

2017 - 2021

Matematicko-fyzikální fakulta, Univerzita Karlova, Praha

Všeobecné gymnázium

2008-2017

Gymnázium F. X. Šaldy, Příspěvková organizace, Liberec

Dovednosti

Znalosti

  • Game design
  • Prototypování
  • Skriptování herních interakcí
  • Tvorba 2D assetů
  • UI&UX

Software, technologie

Herní vývoj
  • Unity
  • Základy Unreal engine
  • Ink
Grafický software
  • Adobe Photoshop
  • Figma
  • GIMP
  • Procreate
Programovací jazyky
  • C#
  • Java
  • Python
  • Základy C/C++
Technologie
  • Git
  • SQL
  • JIRA

Zkušenosti

Simplemole - Tvorba grafiky do hry Territory, freelance

2021-2022
  • Do strategické zvířecí hry Territory jsem vytvořila 2D izometrické assety flory pro 3 biomy.
  • Dále jsem se podílela na designu steam stránky, její grafiky a dalších propagačních materiálů, jako např. traileru.

Unicorn systems - Software developer, part-time

2020-2021
  • Role zahrnovala poskytování podpory pro B2B internetový portál ŠKODA auto.
  • Vyřizovala jsem hlášení chyb na portále. S pomocí produkčních log souborů a analýzou kódu stránky jsem navrhovala řešení.
  • Pracovala jsem s technologiemi Java, SQL, Git, JIRA, Websphere portal.

Fyzikální fakulta MFF - tvorba videí Scratchpad physics

2019
  • V rámci fakultního grantu jsem v týmu pracovala na sérii naučných videí o fyzice.
  • Pro tvorbu se používala aplikace Videoscribe s databankou obrázků, mou prací bylo dodělat ilustrace co v ní nebyly ve stejném stylu, případně sestrojit animace.
  • Playlist vzniklých videí je dostupný online zde.